»Kaj ljudje od nas pričakujejo, kaj dobrega lahko ponudimo, kaj lahko pokažemo, po možnosti na neki svež ali premieren način in na odru pred ljudmi – tako pred interno strokovno javnostjo kot pred splošno zunanjo javnostjo. To je pravzaprav tudi namen tega Avdiofestivala.«
»Mirno lahko rečemo, da tri četrtine ljudi tako ali drugače bolj ali manj pogosto ali redno še zmeraj spremlja radijske programe, kar je izjemno visoka številka.«
»Poenostavljeno povedano: gre za aplikacijo, ki prek pametnih naprav ponuja – najbolj prek pametnega telefona – dostop do skoraj vseh radijskih programov v Sloveniji, ne samo do programov Radia Slovenija, ampak tudi do vseh komercialnih in preostalih radijskih programov.«
»Lahko rečem, da tri četrtine ljudi bolj ali manj pogosto ali redno spremljajo radijske programe.«
»Radio je v vseh letih obstoja razvil neki standard za kakovostne vsebine in iz tega izhaja tudi zaupanje poslušalcev.«
»Tudi ko gre za produkcijo podkastov in druge sodobnejše prijeme in storitve, je na javnem radiu temelj kakovostna vsebina, sledi raznolikost.«
»Aplikacija se je v letu dni kar prijela.«
»To je naslednja faza Radioplayerja.«
»Ljudje od nas pričakujejo, da kaj dobrega ponudimo in to tudi pokažemo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju